Mikey_rules Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 :( hjäälp hwj jag har san andreas och har lite frågor jag undrar var alla skolor finns ex polis skolan, flygskolan och bilskolan,, undrar oxå kan man flyga ALLA plan på spelet? man ska ju hitta en boxville van för att kunna bryta sig in i hus men det ska ju vara svart tror jag, men hittar ju bara två färgade,, var hittar man "rätt bil" ooch en sista liiten fråga vilket uppdrag är det sista på los santos innan nån annan stad blir tillgänglig, har ju fuskat lite men det blir ju tråkigt i längden det är ju roligare att kunna köra ända till nästa stad utan man måste simma över *suck* nä nu ska jag sitta och vänta på nått svar hihi byebye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 1. Dom kommer synas på kartan när du kan komma till dom. Det finns ingen poliskola vad jag vet. 2. Jag tror alla plan går att flyga, eller jag har inte hittat ett som man inte kan iaf. 3. Den kan vara vilken färg som helst, dom ända kraven är: Det ska vara en Boxville och det ska vara efter 20.00 ( åtta på kvällen) 4. Det går rätt snabbt att komma till san fierro. Gör bara uppdragen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 mm, det går snabbt, jag hade mkt problem i los santos, i början då. jag slutade spela, jag fuskade mkt. sen provade jag att inte fuska, och försökte på uppdragen, tillslut gick det, jag klarade det svåra uppdraget på 1 försök, och nu är jag i 3:e staden, LÅNGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Det svåraste i los santos enligt mig var när man skulle hoppa med bilen. Redigerat 14 Oktober 2006 av Cooliz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 boxvillen står vid dom blåa husen söder om Ganton gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) :( hjäälp hwj jag har san andreas och har lite frågor jag undrar var alla skolor finns ex polis skolan, flygskolan och bilskolan,, undrar oxå kan man flyga ALLA plan på spelet? man ska ju hitta en boxville van för att kunna bryta sig in i hus men det ska ju vara svart tror jag, men hittar ju bara två färgade,, var hittar man "rätt bil" ooch en sista liiten fråga vilket uppdrag är det sista på los santos innan nån annan stad blir tillgänglig, har ju fuskat lite men det blir ju tråkigt i längden det är ju roligare att kunna köra ända till nästa stad utan man måste simma över *suck* nä nu ska jag sitta och vänta på nått svar hihi byebye Google? San Andreas FAQ Länkar & information Redigerat 6 November 2006 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 ju mer man spelar ju mer man lär sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Säkert?.... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg