Hoppa till innehåll

Var Hittar Man Skolor Och Bilar

Mikey_rules

Rekommendera inlägg

:( hjäälp

hwj jag har san andreas och har lite frågor

jag undrar var alla skolor finns ex polis skolan, flygskolan och bilskolan,,

undrar oxå kan man flyga ALLA plan på spelet?

man ska ju hitta en boxville van för att kunna bryta sig in i hus men det ska ju vara svart tror jag, men hittar ju bara två färgade,, var hittar man "rätt bil"

ooch en sista liiten fråga vilket uppdrag är det sista på los santos innan nån annan stad blir tillgänglig, har ju fuskat lite men det blir ju tråkigt i längden det är ju roligare att kunna köra ända till nästa stad utan man måste simma över *suck*

nä nu ska jag sitta och vänta på nått svar hihi byebye

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Dom kommer synas på kartan när du kan komma till dom. Det finns ingen poliskola vad jag vet.

2. Jag tror alla plan går att flyga, eller jag har inte hittat ett som man inte kan iaf.

3. Den kan vara vilken färg som helst, dom ända kraven är: Det ska vara en Boxville och det ska vara efter 20.00 ( åtta på kvällen)

4. Det går rätt snabbt att komma till san fierro.

Gör bara uppdragen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

:( hjäälp

hwj jag har san andreas och har lite frågor

jag undrar var alla skolor finns ex polis skolan, flygskolan och bilskolan,,

undrar oxå kan man flyga ALLA plan på spelet?

man ska ju hitta en boxville van för att kunna bryta sig in i hus men det ska ju vara svart tror jag, men hittar ju bara två färgade,, var hittar man "rätt bil"

ooch en sista liiten fråga vilket uppdrag är det sista på los santos innan nån annan stad blir tillgänglig, har ju fuskat lite men det blir ju tråkigt i längden det är ju roligare att kunna köra ända till nästa stad utan man måste simma över *suck*

nä nu ska jag sitta och vänta på nått svar hihi byebye

Google?

San Andreas FAQ

Länkar & information

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...