ELF Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Jag vet inte varför det gör det, men nu har en ActiveX ruta börjat poppa. Så fort man öppnar en sida som använder ActiveX så kommer den. Lite störande att behöva stänga tre rutor varje gång man byter sida eller laddar om en sida. Nu är jag på en av filefront sidorna. Där kommer det tre rutor :angry: Hur kan man göra för att få bort det? Citera
Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Det visar att du behöver installera grejer för att det ska fungera fullständigt på sidan du är inne på. Var noga på att inte bara trycka på installera! Är du på fel sida så kan du få problem och en massa Spywares/Virus... Citera
ELF Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Hur installerar jag det som behövs då och var får jag tag på det? För det är extremt störande med tre ActiveX popups hela tiden. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Vet inte. Det problemet är att det inte visar vad programet heter. Citera
ELF Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2006 Det lustiga är ju att det inte hat varit så innan. Det hat även börjat att göra så på en anna sida som det inte har gjort så på innan. Vi hittade till säkerhetsinställningarna i Egenskaper för IE. Där gick det att ställa in olika saker för ActiveX, men inget hjälpte... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.