Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Men man kan klicka på snabbsvar.då behöver man inte vänta! Så gör jag hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det har jag alltid använt och det är samma grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kuken Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det skiter väl vi i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag trycker på snabbsvar jag behöver inte vänte 30sek då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jo, det behöver man. Men då skriver du ovanligt söligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Det går ändå 30 s om man inte har Den där affär grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag behöver inte vänta i 30sek det behöver jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nu när jag klicka på svar kom det upp att jag fick vänta i 30 sekunder.Och sen klicka jag på snabbsvar direckt efter och då fick jag inte vänta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Men hur snabba är ni egentligen för att skriva inlägg? :huh: Själv när det händer så för mig klickar jag där hela tiden och då kan man skriva igen! :D Men ni ska väl vara glada för det som är nu för förra gången fick man inte ens poäng på 1 timme då om man skrev för snabbt! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ja i och för sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 vad menar ni? man måste ju vänta 30sek även om man andvänder ss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.