Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hej, jag undrar vad jag ska köpa för modekort... Det ska stödja hela AMD 64 serien. Alltså menar jag Amd 64 Athlon uppåt. X2, FX, och dem där. Ska ha DDRI DDRII kontakter... Ge förslag. Eftersom mitt gammla har blivit bränt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Finns inget moderkort som har stöd för allt det. Antar att du sitter på en med sockel 939 och ddr minne. Tycker själv att DFI gör väldigt bra kort. Har själv ett DFI lanparty sli-dr som jag är grymt nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 De moderkort som finns har inte stöd för speciellt många olika processorer, så förvänta dig inte att du kommer kunna byta processor om ett år utan att byta moderkort. Det innebär också att de kort som var nya när AMD's 64-serie var ny inte stödjer t.ex. deras nya dual-core processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det här har min dator... DDRPC3200minnen av samsung. 2x512... Geforce 6600GT, IntelP IIII 3.20 ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.