ouagadougo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det har ju kommit ett nytt megaman: megaman x7. Själv har jag megaman x5 och jag undrar vilket spel som kommer emellan dom och vart man kan få ta på det. En gissning kan ju vara megaman x6, men jag är inte säker på det. Är det nån som vet säkert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 megaman till ps? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Numera kommer alla nya Megamanspel till ps (eller ps2). Jag tror att Playstation har köpt upp megaman. För att återgå till ämnet så har jag hittat vilket spel som kommer emellan och det är Megaman x6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 det va som f*n. är ps versionerna grymma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Tja, det är fortfarande gammal hederlig 2-D-teknik (har för mig att X7 är 3-D), men uppskattar man gamla hederliga 2_D-spel så är Megaman bra. Om man tar x5 som exempel så är det väldigt varierande, för det finns flera olika slut och flera olika sätt att klara spelet på. Jag tcyker det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 okej.. jag har bara spelat X1, X2 och X3 till snes, och dom älskar jag. sen 1-6 på nes också förstås och dom är inte heller att leka med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Själv har jag inte spelat saå många. Bra 1,2,4,x4 och x5, men alla är ungefär lika roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 okej.. men jag hade faktiskt ingen aning om att ps hade köpt upp megaman. jag trodde inte att det hade kommit nåt mer spel efter megaman X3. men men.. där ser man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kung_pow Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 det är mega man x6 och ledgens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Kommer Legends mellan x5 och x7? Då borde väl Legends 2 också komma emellan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg