Hoppa till innehåll

Vart Ska Jag Hunta?

TheCreed

Rekommendera inlägg

Men det tar typ ett år att gå upp i 27 med rotworms. Än så länge har jag ml 0. Jag måste gå upp 7 level för att kunna använda light magic missile. Och förresten vilken spell gör man för att få upp blank runes?

Redigerat av Poké Brendan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det tar typ ett år att gå upp i 27 med rotworms. Än så länge har jag ml 0. Jag måste gå upp 7 level för att kunna använda light magic missile. Och förresten vilken spell gör man för att få upp blank runes?

du måste köpa blanka runor och jag vet att det är jobbigt men det tar max 2 veckor om du spelar mycket
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

adori blank för blanka runer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

om du är i thais ska du ta 800 gp och gå till fibula..

gå till hamnen tills du ser simon the beggar.

säg såhär: hi, help, yes, yes, yes.

då får du en nyckel.

gå till staden och gå ner i brunnen. där finns en dörr lås upp den.. gå in (lås den alltid efter dig) ner för trappan..

den sydliga dörren leder dig till beholders och demon skels.. du ska ej hunta där..

den nord-östra dörren leder dig till orcs.. den västra dörren leder dig till rotworms. de 3 andra dörrarna finns det inget i förutom om du ska gå djupare in men då behöver du en guld nyckel..

bra spawn vid rots också..

:medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...