TheCreed Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 var tycker ni jag ska hunta? Jag är en sorcerer lvl 8 (har presis gått upp i main) och har wand of vartex (vet inte hur det stavas) och den kan skada från 8-20 typ (den skuter energi bollar) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 gå och köp light spellen sen hunta rolls til 13 typ sen rotworms till minst 27 ;p men om du har bra mlvl i lvl 25 kan du hunta dragons med hmms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Men det tar typ ett år att gå upp i 27 med rotworms. Än så länge har jag ml 0. Jag måste gå upp 7 level för att kunna använda light magic missile. Och förresten vilken spell gör man för att få upp blank runes? Redigerat 19 Oktober 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Man måste köpa alla spells innan man kan göra runor osv. Köp spellen "light" hos nån npc sen skriver du utevo lux,då får du snabbare magic level. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Men det tar typ ett år att gå upp i 27 med rotworms. Än så länge har jag ml 0. Jag måste gå upp 7 level för att kunna använda light magic missile. Och förresten vilken spell gör man för att få upp blank runes? du måste köpa blanka runor och jag vet att det är jobbigt men det tar max 2 veckor om du spelar mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 20 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag är inte inne så jätte mycket på tibia. Hur mycket kåstar en blank rune? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 10 gp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) ok, nu har jag gått upp i lvl 10 och har hittat vilket ställe jag ska hunta. Jag ska hunta i dwarf mines. Där finns dwarfs (45exp) och poision spiders (22exp) (en dwarf höjer typ 1-2%) :) Redigerat 23 Oktober 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Men det tar typ ett år att gå upp i 27 med rotworms. Än så länge har jag ml 0. Jag måste gå upp 7 level för att kunna använda light magic missile. Och förresten vilken spell gör man för att få upp blank runes? adori blank för blanka runer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 LOL för mycket ot? vi snackar riktiga tibiA här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 aa, det går ju också i RL tibia om jag inte minns fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 om du är i thais ska du ta 800 gp och gå till fibula.. gå till hamnen tills du ser simon the beggar. säg såhär: hi, help, yes, yes, yes. då får du en nyckel. gå till staden och gå ner i brunnen. där finns en dörr lås upp den.. gå in (lås den alltid efter dig) ner för trappan.. den sydliga dörren leder dig till beholders och demon skels.. du ska ej hunta där.. den nord-östra dörren leder dig till orcs.. den västra dörren leder dig till rotworms. de 3 andra dörrarna finns det inget i förutom om du ska gå djupare in men då behöver du en guld nyckel.. bra spawn vid rots också.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg