ajar Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Det är VÄLDIGT roligt till ps2 men du kan vänta tills 3:an kommer ut till ps3. Har sett filmer verkar ASKUL! :D Det må vara roligt men jämför man det mes Pc-versionen så får det 0/10 i betyg av mig. Till Pc är det mycket bättre känsla, grafik och framför allt är det verkligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Rätt bra grafik, men likt alla andra Call of duty spel. Jag har aldrig haft de andra, så det kommer nog inte göra så mycket. ;) Elgi, då kan jag köpa det, klara spelet snabbt, och sedan lämna tillbaks den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag har den första och har klarat av den med fusk...så jag kansje ska se äfter om ''2:an'' (Big Red One) kan bli någort att ha!Det värkar inte så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg