Ilovecheats Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 hur mixtrar man rekords? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ni ska vara 2 och ha en link kabel.I andra våningen i ett pokemon center kan du göra det.Har du S/R så finns det i en egen avdelning,på emerald kan du välja det i trade center.Du kan inte mixa r/s---->emerald förrän du har nationaldex. Vilka fördelar har det?Jo Du kan: Åka till southen island. Gå till din kompis secred base och möta din kompis sladdlöst. Se på DIN tv om din kompis blir intervjvvad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Ni ska vara 2 och ha en link kabel.I andra våningen i ett pokemon center kan du göra det.Har du S/R så finns det i en egen avdelning,på emerald kan du välja det i trade center.Du kan inte mixa r/s---->emerald förrän du har nationaldex. Vilka fördelar har det?Jo Du kan: Åka till southen island. Gå till din kompis secred base och möta din kompis sladdlöst. Se på DIN tv om din kompis blir intervjvvad! jag har mixtrat med 8 av min kompisar och bara jag har link kabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Hallå,Viko!Du har stavat fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Hallå,Viko!Du har stavat fel! vart har jag skrivit fel Redigerat 23 Oktober 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ja du,det är en lång historia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Club mintendo stavas med ett b. Och det räcker med EN linkkabel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Deoxys är det väldigt illa om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald. 1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom. 4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos. 5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp så får du välja valfri pokemon vilken man vill. Där är alla fel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Nej det är inte fel!!Jag stavar aldrig fel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 jag kan fortfarande inte åka till southen island.. :unsure: aja,smällar man får ta. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag blev med i Club Nintendo igår och här kommer några svar hur man får Mew,Lugia,Ho-oh,Lati@s och Deoxys för pokemon emerald. 1.Lati@s:Mixtra rekord med ett annat Emerald du gör det uppe i ett poekmon center sen får du Eon Ticket nu kan du åka till Lati@s. 2.Mew var medlem ett halft år i clubb nitendo du kan du skicka in ditt spel och få en ticket. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nintendo ett år och få skicka in dit spel och få en mystick ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga dom. 4.Deoxys:Alla medlemmar får en inbjudan till Nintendo mästerskapp varge år om man deltar hela dan får man en Aorua ticket sen kan du åka till Birth isalnd och fånga deyxos. 5.Celebi:Nästa gång du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått dom och går till mästerskapp så får du välja valfri pokemon vilken man vill. jag har rättat alla dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg