Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Nu ja.Men i Club Nintendo ska det bara vara ett b. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 fixat det med club nu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Så här stavar du till pokemon:poekmon. Och så har du glömt några :. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 nu har jag fixat det och vem har anmällt två av mina inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Du har fortfarande inte rättad :. Och mästerskap stavas med ett p. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Jag blev melemd i Club Nitendo igår och ska berätta hur du kan få Mew,Lugia Ho-oh,Lalti@s och Deoxys för pokemon Emerald. 1.Lati@s:Mixa rekord med ett Ruby/sappire.Du gör det uppe i ett pokemon center när du klarat e-4 i båda spelen.Sedan får du Eon ticket nu kan du åka till Southen island där du möter Latios om du valt att Latias ska finnas vild i hoeen och virse versa. 2.Mew:var medlem ett halvt år i Club Nitendo du kan du skicka in ditt spel och få Old sea chart som du kan åka till Farwaay island och fånga mew med. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nitendo ett år och få skicka in ditt spel och få en Mystick Ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga de. 4.Deoxys:Alla medlemmar i Club Nintendo får en inbjudan till Nitendo mästerskapp varje år om man deltar hela dan får man en Aourua Ticket sen kan du åka till Birth Island och fånga Deoxys. 5.Celebi:andra året du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått de och går till mästerskap så får du välja valfri pokemon som du ska få!! Nu har jag rättat alla stavfel och fel.Kopiera hela texten och lägg in i första inlägget,kontakta sedan en moderator!! Redigerat 24 Oktober 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag blev melemd i Club Nitendo igår och ska berätta hur du kan få Mew,Lugia Ho-oh,Lalti@s och Deoxys för pokemon Emerald. 1.Lati@s:Mixa rekord med ett Ruby/sappire.Du gör det uppe i ett pokemon center när du klarat e-4 i båda spelen.Sedan får du Eon ticket nu kan du åka till Southen island där du möter Latios om du valt att Latias ska finnas vild i hoeen och virse versa. 2.Mew:var medlem ett halvt år i Club Nitendo du kan du skicka in ditt spel och få Old sea chart som du kan åka till Farwaay island och fånga mew med. 3.Lugia och Ho-oh:Var med i Club Nitendo ett år och få skicka in ditt spel och få en Mystick Ticket sen kan du åka till Navel Rock och fånga de. 4.Deoxys:Alla medlemmar i Club Nintendo får en inbjudan till Nitendo mästerskapp varje år om man deltar hela dan får man en Aourua Ticket sen kan du åka till Birth Island och fånga Deoxys. 5.Celebi:andra året du är med i Nintendo mästerskap får du en Celebi. 6.Därefter att du fått de och går till mästerskap så får du välja valfri pokemon som du ska få!! Jag fixar det åt han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Nu har jag gjort det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Oj.Jag såg inte att du hade gjort det för jag har gjord det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 då fattar jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vadå? Men vi har nog gått OT väldigt mycket nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Är det OT att vilja att tråden ska klistras?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg