Chaos Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Det kostar i månaden å jag har redan swg det blir för dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 vet någon hur stort det kommer vara... Alltså kommer det finnas fler Folkslag att välja bland...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 night elfs , orc, undead, dwarfs(dvärgar), human, tauren tror de finns ett lag till men inte säker.. tror de va dom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det kommer finnas human, night elf, gnomer, dvärgar, troll, orcher,undead,tauren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 när kommer det??ska jag köpa det elle´r rego of chaos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 NEJ JAG SKA INTE KÖPA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ja de e klart man ska! Warcraft e ju bara bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) det går inte att spela själv, det är samma som swg (mmorpg) jag vill ha det men jag har köpt upp alla mina pengar på lotr replikor Redigerat 23 Juni 2004 av Metroid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.