Xade Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Vart har du letat, alla affärer jag vet om som säljer tv-spel har gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Man kan ju fråga på vilken affär som helst med GC spel så vet dom vad man menar (oftast iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Games då har dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Detsamma har hänt mig när min gamecube gick sönder för ca. ett år sen.Skulle köpa en ny för ca. 5 månader sen,jag letade i jättemånga affärer och frågade var dom hade.sa dom att dom skulle sluta sälja <_< men jag hittade en på blocket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag vet att det finns på Game, EBgames o Elgiganten. Jag köpte mitt på Game med tillhörande spel för skulle jag leta efter det skulle det varaiprincip omöjligt att hitta. Mitt första GC köptes på Elgiganten till sammans me pappa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg