Hoppa till innehåll

Wow Bc Standard Eller Collector


Gäst DonKeN

Vilket paket av World Of Warcraft BC tänker du köpa?  

22 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Tjena, betan av wow har redan släppts som ni kanske vet... Och jag har aningar om att Blizzard släpper den som världspremiär över hela världen innan Julafton. Och så kanske det blir åretsjulklapp! Men vilket paket tänker ni köpa? Jag har redan förhandsbokat BC CE och jag längtar redan.

 

När jag får spelet så tänker jag bara slita ut alla cdn och installera!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv inte sett förhandsbokning av CE nånstans, vilken affär hittade du det i? :)

Bokat ett ex av den 'vanliga' men kommer deffo att avboka och köpa Collector's om jag hittar det nånstans! :o

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är ett expansion och inte ett fullgame <_< Den kommer kosta ungefär 500kr!

 

Jag tror att de flesta som postat i denna tråd vet att det är det, men Collector's Edition är dyr. ;)

På game.co.uk kan man dock förhandsboka för 44£, inte lika farligt...

Men antagligen så köper jag den vanliga, Nether Whelp är ju fin och så, men man undrar om den är värd pengarna? :s

Har inte tillgång till Modelviewer på denna datorn, men den ser ut som en grön/rosa, lysande dragon whelp. :]

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...