123spill Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Är det nån som har tänkt att vara med på GAmereactors PSP tävling i Tekken: Dark Resurrection. Dem har ju lite tävlingar runt om i Sverige här är datumen/tid och platser: (Några av dem här tävlingarna har redan varit). 7oktober Östersund- Game (Prästgatan) 14oktober Göteborg- Eb Games (Femmanhuset) 21oktober Stockholm- Eb Games (Hamngatan 37) 28oktober Jönköping- Eb Games (A6 Köpcentrum) 4november Malmö - Game (Södra Förstadsgatan) 11november Stockholm - Game (Drottninggatan) Samtliga tävlingar är mellan 12.00 och 16.00 sen är det final nånstans i Stockholm den 16November. Är det någon som har vart med eller ska va med? Själv ska jag nog gå och kolla på nån tävling i Stockholm. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 haha bor ju i jkpg men taskigt datum tkr ja allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag har anmält mig till 4november Malmö - Game (Södra Förstadsgatan) Någon som vet vilken tid det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Kan inte, bor i kiruna :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag har anmält mig till 4november Malmö - Game (Södra Förstadsgatan) Någon som vet vilken tid det är? Kul att du är med :D Hoppas du kommer till final :) Den är nångång mellan 12.00 och 16.00 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg