Deku Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 är det nån som tror på denna bilden http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg visst ser det ganska grymt ut! jag hitta den på internet! grymt men tyväär overkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 den visade du ju i början av inlägget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Det var inte HAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 tänk om det INTE var nån fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Dom coolaste på bilden e lätt Navi O SHADOW(Grymast) Men jag tror att det e fejk men det med toad e inte helt omöjligt det kanske e så i det nya Super smash bros spelet att man kan koppla ihop sina GC med varandra som man kan göra på MK:DD Redigerat 28 Februari 2004 av David_OG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 tänk om det INTE var nån fejk På sidan står det att det är en fejk. David_OG: Det är inte möjligt! Jag letade efter en sida som sa att den fanns en hel dag men bara samma svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 okej det e inte möjligt då men om det skulle va möjligt så hade det varit coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (Deku @ 27/02-2004 18:28:28) är det nån som tror på denna bilden http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg visst ser det ganska grymt ut! jag hitta den på internet! grymt men tyväär overkligt Det är ju inte sant, men jag hoppas att det kommer komma ett spel med alla dessa gubbar. Go Shy Guy!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Nej det e /\/ /\ \/ / o shadow och KING BOO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 men tänk om den va riktig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Men detb står ju på sidan att den är falsk <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 titta så står det 5 styckna HMN..., 5 HMN betyder att det är 5 mäniskor som spelar.., en GC har bara 4 platser till 4 mäniskor men på bilden är det 5 mäniskor vilket betyder att det är isåfall 5 kontroller i den GC'n.., DET FINNS INGEN GC MED 5 KONTROLLER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg