DarKElitE Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Min e flashad. så jag behöver ibte tänka på spelen. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 jag skulle nog göra det om det inte är så dyrt det är coolt som f*n :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 har en kompis som flashar (till alla) för endast 250:-!!!!!!!!! Ett spel koster 50:- (det är 9 gb skivor och de kostar 40 kr st!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) flasha ?? måste man ha något speciellt för de :huh: och varför "modda" det är ju inte den man glor på... det står ju bara o samlar damm medans kontrollerna körs varma :) Redigerat 3 November 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.