tussulago_Flikk Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 hej har kommit så långt att jag har åkt med den där båten ganska långt in i templet, men sen kommer jag inte längre. Man ska över nån flod/dimma och jag kommer inte över den!! Hur gör man? :huh: Så längesen jag spelade spelet att jag totalt har glömt bort det. Man ser ju att där är en dörr på andra sidan som leder till bossen.. tack för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Du ska sjuta bombblommerna som ligger på andra sidan med pilar. När dom träffas, ramlar statyn ner och skapar en bro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 eller så kan du stå där tills navi blir grön också kan du spela scarecrows song om du har den :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tussulago_Flikk Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 tack så mkt för svaren :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg