Econizze Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Yo. Hey jag har tänkt på detta och ni som har DogTags brukar ni gå runt med den i skolan är det smart eller kanske lite dumt om det också står de sista fyra nummrerna i personnumret. Och vet ni vart man kan fixa en vanlig DogTag. För ej som inte vet hur en ser ut sök på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Det finns fake dogtags utan riktiga personnumret. Dessa är vanligast i min närhet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Econizze Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Men skulle du tänka dig gå runt med din riktiga? Och vilka affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Allvarligtalat. Så länge man inte är millitär så har jag ganska svårt för folk som springer runt i dogtags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Allvarligtalat. Så länge man inte är millitär så har jag ganska svårt för folk som springer runt i dogtags. Tycker detsamma. Jag tycker det bara ser fult ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Econizze Skrivet 17 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Haha alla har sina åsikter men det kallas 1:a klass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Dogtags är så kallade Dödsbrickor tror jag, om det nu är så så bryter man dom i krig om någon är död. Alla har en sån, fråga mamma ( :P ) Jag har inga synpunkter på om man får ha dom eller inte, men bryt den inte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag tycker inte att man ska ha den på sig, det är bara idiotiskt om någon vet ens personummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 jag köpte Dogtag på en affär som heter Schock här i göteborg bara 99 kr (man får två stycken och ett halsband..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 visst, dem för 99 kr är inte så snygga, men jag fick ett när jag föddes i äkta guld, de har jag bara när man ska på släktträff eller så xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Yo. Hey jag har tänkt på detta och ni som har DogTags brukar ni gå runt med den i skolan är det smart eller kanske lite dumt om det också står de sista fyra nummrerna i personnumret. Och vet ni vart man kan fixa en vanlig DogTag. För ej som inte vet hur en ser ut sök på Google Dogtag vad är det förnått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 han förklarade det innan, där står namn person nummer o sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.