Filiandor Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag tycker att man ska kunna få ha en liten banner i sin signatur eller få ändra fonten på sitt användarnamn när man har VIP eller så kan man köpa det i affären!! På alla andra forum så får man ha banner och sånt :angry: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) Måste fuska.se vara som andra forum? Varför ska den inte vara unik, och inte som alla andra? Sen, jag tycker att det är onödigt att ha banner i signaturen, då det är störande och att det segar ner sidan. Redigerat 17 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Hela sidan skulle se ut som en enda stor konstutställning med bilder isåfall. Jag vill iallafall inte att detta förslag genomförs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 själv tycker jag att det är lite jobbigt med stora banners i signaturen, det är något som jag inte gillar med "andra forum", ingen bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Skulle det verkligen vara snyggt om det var fullt med banners i signaturerna, jag är mycket glad att inte fuska tillåter det. Håller med dig, man borde kunna köpa VIP i affären, men ganska dyrt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Nej det tycker inte jag. Fuska.se behöver något som stödjer sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Fuska är redan bra som det är .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Andra forum som jag sett har Banners i signaturen, och det är skitjobbigt och skitfult! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Man kan köpa VIP med FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Inte i affären, va ? Redigerat 18 Oktober 2006 av QuikSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Nej, men man kan fråga i FM-forumet om någon vill sälja för ungefär 2000 FM. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Men tycker iallafall att man skulle få ha vilken font som helst på sitt namn! Det är väll inte störande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.