ajar Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Skulle det verkligen vara snyggt om det var fullt med banners i signaturerna, jag är mycket glad att inte fuska tillåter det. Håller med dig, man borde kunna köpa VIP i affären, men ganska dyrt isåfall. Vore coolt om man kunde köpa VIP men jag tror att det måste skötas via mobil. Annars tycker jag det skulle kostat runt 10 000 FM i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Bara att fråga i FM forumet, nån SMSar sin "kod" och man betalar den, det tjänar han som ger VIP'et på... Och 10.000 är lite överdrivet, för 30 kr så får du 1000 fm, för 20 så får du VIP, man skulle förlora på det om man bara betala typ 1000 FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Men tycker iallafall att man skulle få ha vilken font som helst på sitt namn! Det är väll inte störande? Det kan finnas några fonts som är ganska störande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 FuskaVIP kommer aldrig att hamna i affären som det ser ut nu. Detta kommer enbart att erbjudas som betaltjänst (Undantag extralänken). Detta då det är en tjänst som ger något extra och enbart skall erbjudas för de som verkligen vill stödja Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Inga bilder i signaturen, det stör när man läser inlägg. Tycker att namneffekterna var ganska snygga och passade om man ville kombinera färgen med avataren. Annars tycker jag det inte finns något viktigt som bör uppdateras i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.