TheOne Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 jag hittar den inte,jag har testat det där med visa dolda mappar och har sökt på hårdisken men hittar ingen. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) jag hittar den inte,jag har testat det där med visa dolda mappar och har sökt på hårdisken men hittar ingen. Varför? Om man har 95 har man inte den :lol:Om du inte har 95 hoppas jag att den inte är i papperskorgen :unsure: Redigerat 18 Oktober 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) Jag har Windows XP home... Redigerat 18 Oktober 2006 av TheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Förmodligen är det viruspåverkan. Har du testat att återställa mappattributen? 1. Startmeny->Kör 2. cmd.exe 3. Skriv "attrib -a -h -r -s c:\windows\system32" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.