Gäst Ankan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Madia är det bästa spelet till data :lol: :D Vad är det för ett spel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag tycker att Mafia är bäst även fast jag har demon bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Cs ska det vara! Ett annat bra skjut spel som är en klassiker, det är Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsson Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 CS är bäst tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 1.a halo 2.a CS 3.a medal of honor rising sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Counter-strike och Vietcong och till sist men itne minst Call of Duty :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 lätt CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Mega-milti säkert-bäst är ju OUTLAWS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 halo förmodar ja jag har bara kört det på xbox så........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Halo suger på pc , men är bra på x-box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiXoN Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Asso jag tycker "roligaste" skjutspelet är CS .. men asso det är inte "bäst" grafik o så på det.. men det är iaf roligt och det är det som räknas!! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Man kräver ju lite grafik nu för tiden = Inge bra grafik inge kul spel, man vill ju inte se ettpar fyrkanter springa runt med pistoler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.