Simpsons Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Skrivet 18 Oktober 2006 Jag undrar hur man hoppar ur bilen? :blink: Och sen så, kan man ändra hur musen ska styra? för drar jag den åt höger så ändras bilden åt vänster, jag vill ha så att det blir åt höger när jag drar åt höger. Citera
Gäst Grenade Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 Det finns en meny i spelet gå in på den och välj sedan Options där inne kan du ändra och granska kontroller, även ändra hur du vill att musen ska vara. :) Citera
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 Okej, ska se om det funkar. Men sen det med att jag inte kan hoppa ur bilen, jag hörde idag att det är en bugg, kan det stämma? Citera
ThePunisher Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 du klickar väll bara på mellanslag för att gå ut ut bilen? och du kanske har "invert mouse" (eller vad det heter :D ) på? Citera
rikke Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) du ska kunna trycka space för att gå ur, skicka ett pm om du vill veta vad du ska göra för att fixa buggen :D Redigerat 20 Oktober 2006 av rikke Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.