Hoppa till innehåll

Håller På Med Sida...


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Hur kan man skaffa lite besökare vet att jag ej för ge ut länk häroch sidan är ej riktigt klar en.

 

Är det nån som har en ide?

 

Maila [email protected] om du vill göra banner byte. Storlek på banner vet jag ej en, för har inte gjort några bannrar en...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är för någon sorts sida?

Det handlar juom att göra den känd för så många som möjligt... lite reklam, snacka om den lite här och där.

 

Men glöm bara inte bort att det inte bara handlar om att nya folk ska hitta till din sida, det är minst, om inte ännu viktigare att behålla gamla besökare; vilket ett bra innehåll på sidan kan hjälpa till med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan byta hur mycket banners du vill, skaffa hur många sammarbetspartners du vill, spamma ner folks gästböcker med reklam hur mycket du vill men du kommer aldrig att få några besökare som över huvud taget bryr sig om din sida sålänge du inte har ett bra innehåll. Se till att den uppdateras ibland (läs: ganska ofta), och inte minst att det finns något av värde på din sida. En trevlig design och smarta lösningar förbättrar ju bara allting. Har man bara en bra sida får man hjälpa den lite på traven i början, men sedan kommer besökarna rulla in som på löpande band (ett något ojämt och ryckigt sådant dock...). Gör de inte det får du jobba vidare på sidan. Lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

gå in på www.smartdots.com

Där kan du få gratis domännamn och du kan dessutom komma med på Google.

 

Det är popups där O.O

prova tex. gå in på http://www.snhs.pro.tc/ utan att få popup(min klan)

och prova på en annan host snhs.co.nr

Nedersta länken=http://www.freedomain.co.nr/

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...