P_MAN Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag har en klan som till BF2142 som jag söker medlemar till! Har några stycken men behöver fler! Klanen heter SAC [swedish Assault Clan] Hemsida: www.freewebs.com/razor-swe min msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag ska testa demot.... Jag är hyffsat bra på Bf2 och det är ju samma spelmotor. Så först testar jag demot, om det är schysst så köper jag fullgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag ska testa demot.... Jag är hyffsat bra på Bf2 och det är ju samma spelmotor. Så först testar jag demot, om det är schysst så köper jag fullgame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 men om man laddar ner bf2142 så försiner väll inte de vanlga bf2 eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Varför skulle det göra det? Det är väl helt olika spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.