Hoppa till innehåll

Kliener På Cykel.


BloodMan
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

hur gör man blod på marken? kan bara göra antilon splat...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

 

Hmmm.. nästa gång få mer på ansikts uttrycket och använd fraps elr source recorder..... och skriv i consolen Dont_puff_my_pylon 1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

Kolla där uppe han använder visst fraps...

Dont_buff_my_pylon 1 = Inge sak där uppe i högra hörnet...

FRÅGA:hur får man uppe konsollen utan att installera GMOD + (jag har det ,men annars)

PS.har provat sj... Kliener e svår att få bra uttryck på...

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

du får höger klicka på gmod i games menyn på steam och trycka propertise något sånt heter det sen klicka å advanced options och skriv in -console

.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

Jag har inte den i spel menyn... Fick göra det där med ikon på skrivbord...som inte funkar för nån ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag har gjort en film där man ser Kliner cykla på ett hopp, den är fult gjort eftersom Statue mode kan lagga som f*n ibland, och jag hade inga amibitioner,

 

 

Men j*vla dampbarn den kom inte upp i min steamlista(chansen finns)

så jag fick göra genväg...

Så de så ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...