third_antichrist_89 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh: :ph34r: Ooops.. skrev visst i fel genre.... jag skulle skriva i gameboy... Det här var visst gba... ursäckta... Men om nån vet så kan ni ju svara ändå... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Kasta en pegasus seed på dig själv så du kan springa. Stå mitt emellan de två nedersta och skjut en seed mot dem - inte pegasus, deras doft går ur så fort, jag föreslår scent - och sen pausar du direkt, väljer påsen med fröna istället för shootern, och springer upp till den tredje och lägger en seed framför den - fortfarande inte pegasus seed. Om du var snabb nog har du lyckats! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Chiaua..jag har varvat det och jag skulle flytta nån av statyerna och hitta en trappa... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (third_antichrist_89 @ 14/02-2004 18:02:26) Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh: :ph34r: Ooops.. skrev visst i fel genre.... jag skulle skriva i gameboy... Det här var visst gba... ursäckta... Men om nån vet så kan ni ju svara ändå... :ph34r: Der här är visst gameboy :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Ja det är det.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg