Hoppa till innehåll

Hjälp... ...igen

Rekommendera inlägg

Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh: :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh: :ph34r:

Ooops.. skrev visst i fel genre.... jag skulle skriva i gameboy... Det här var visst gba... ursäckta... Men om nån vet så kan ni ju svara ändå... :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kasta en pegasus seed på dig själv så du kan springa.

Stå mitt emellan de två nedersta och skjut en seed mot dem - inte pegasus, deras doft går ur så fort, jag föreslår scent - och sen pausar du direkt, väljer påsen med fröna istället för shootern, och springer upp till den tredje och lägger en seed framför den - fortfarande inte pegasus seed.

Om du var snabb nog har du lyckats! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
(third_antichrist_89 @ 14/02-2004 18:02:26)

Nu behöver jag hjälp på zelda the oracle of seasons igen... I åttonde templet så står det tre statyer i ett rum.. Enligt kartan så ska det finnas en kista i det rummet... Men jag hittar den inte.. Skjuter jag  på statyerna så kollar dom upp men stänger ögonen på en gång igen... Vad ska jag göra???? :huh:  :ph34r:

Ooops.. skrev visst i fel genre.... jag skulle skriva i gameboy... Det här var visst gba... ursäckta... Men om nån vet så kan ni ju svara ändå... :ph34r:

Der här är visst gameboy :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...