Gäst DonKeN Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 När jag försöker starta t.ex Windows Media Player eller Internet Explore så står det: Överst! CommonShell därefter... I need ResXX\McSheild.dll Och att när jag startar Internet Explore 7 så står det att jag inte har Addons. Vad menar dem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag känner lunkten av virus -_- :blink: Och det stinker :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 helt klart trojan, pröva starta genom att promta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Frågan var visst löst var det någon som sa så antar att det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.