SlimShady Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Hur kan man ändra på kamera vinkeln. Asså, hur man snurrar runt med kameran och inte bara zoomar in eller ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 förklara bättre , tex vilket program det är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det lär du dig väl i början av story mode när en kvinna förklarar hur du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Nej, dem säger inte dt, utan bara hur man kommer igång. För när jag i början spelade hos en kompis så kunde jag vända på kameran hur jag ville. Nu när jag har det kan jag inte, iaf kommer inte på hur. Men jag trycker på samma knapp som där. Kan ni hjälpa eller inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Kolla i options då. För jag är helt säker på att kvinnan berättar alla kontroller och hur man vrider och vänder på kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har kollat i options flera ggr. Finns inget sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 kolla på musen där är det en höger knapp och en vänstar knapp (knapp och knapp...) och så är det det någon "rulle"i mitten mellan dom två "knapparna" tryck ner den och flytta musen åt höger/vänster så vrids kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 En lättare förklaring: tryck ner scrollen och vrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag kan ta min webb åt höger utan att jag behöver röra på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.