Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) när jag installera Internet Explorer 7 trodde jag det skulle va bättre... Men nu funkar typ inget av mina internetsaker(utom internet) typ winamp saker och steam(cs) hu fa,n fixar jag det... DAMN U IE7 :angry: och får ofta felmedellanden före jag startar vissa program Redigerat 21 Oktober 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ehem virus?, som alla andra säger. Fast det kanske är nått fel i ie7 :P pröva att använda Internet explorer 6 ? annars fixa mozzilla mkt snabbare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 IE behövs för att installera vissa grejer eller IE stödjer mer kodningar än Mozilla. Men jag laddade ner också IE 7 efter att jag formaterat datorn men jag fick också samma problem så jag formatera om datorn pga av att Microsoft inte har IE 6 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) Om man avinstallerar IE 7 får man IE 6 kvar då(har läst det ) men är inte säker på om det är en säker källa... PS.jag hatar opera firefox mozilla och sånna... dom är "obekväma att bläddra runt med" Redigerat 21 Oktober 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vadå obekväma att bläddra runt med? Hmm ja du, det är ju fortfarande beta, (eller?) så det kna ju vara så att det fortfarande saker som håller på att fixas, skicka in felet till Mircosoft så kanske de kan ordna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 instalera IE6 , hur svårt är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Vadå obekväma att bläddra runt med? Hmm ja du, det är ju fortfarande beta, (eller?) så det kna ju vara så att det fortfarande saker som håller på att fixas, skicka in felet till Mircosoft så kanske de kan ordna det. Det är inte beta, den släpptes nyligen. Men avinstallera inte IE 7 om du försöker skaffa IE6 från microsoft.com, det stog att jag behövde IE 5 eller nyare för att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jag rensa allt i min dator nu laggar den inte ett dugg B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Heheh... Undra på... Glömde starta om datorn... hehe... nu e de bra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Lånar tråden lite... :rolleyes: Brukar det hänga sig när ni byter mellan Flikarna* uppe under adressfältet? *Det som gör att ni kan ha flera sidor uppe samtidigt i samma webbläsarfönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Lånar tråden lite... :rolleyes: Brukar det hänga sig när ni byter mellan Flikarna* uppe under adressfältet? *Det som gör att ni kan ha flera sidor uppe samtidigt i samma webbläsarfönster. Inte för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Det jag stör mig på är att man inte kan skriva adresser i sökvägsrutan när man letar runt i vanliga mappar som det gick förut. Det kommer bara upp "programmet kan inte hittas". Är det så för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.