Aegzor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD tack för att du inte skriver vad jag skrev :P Redigerat 21 Oktober 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD Jag menar att han ska använda hårtorken för att ta bort damm <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 räcker med en helt vanlig bordsfläkt, som kostar typ 100:- plus att den inte blir överhettad, som en hårtork blir efter att man hafrt igång den några timmar xD haha det var ju nästan skoj juh, tror att gaara rengör det med *Lövblåsare* nu ^^ eftersom han inte svarar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Aew...Lövblåsaren funkade inte :*( Några mer förslag ? :( W00t :D Jag är Medlem :D Redigerat 23 Oktober 2006 av GaaraOwnz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.