Hammmar Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Under gårdagen skaffade jag Battlefield 2142. Jag hade lite problem att intsallera det men efetr några ominstallationer fungerade alllt perfekt... Förövrigt är spelet väldigt kul och spännande.. Sedan idag när jag skulle fungerade inte musen när jag väl kom in i spelet fungerade inte musen, i menyn i spelet innan funkar den och det går att tabba ner, den har batterier o allt, men när man väl kommer in på en bana funkar den inte bara..... :o hjäälp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Hade själv samma problem så det är inte bara du, var bara att starta om för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har startat om både datorn och spelet men det händer fortfarande samma sak nr jag går in på en server eller spelar single player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag antar att ni har laddat ner spelet illegalt? Det kan vara det som är problemet. Att det inte kommit nån "riktig" version av spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Kanske ett litet dum svar men är du säker på att BF2142 stödjer din mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Kanske ett litet dum svar men är du säker på att BF2142 stödjer din mus? Stödjer den inte såna med "kulor"..?? Eller va menar du..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 E det spelet krävande ? :huh: // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Nu blir det mycket citering. E det spelet krävande ? :huh: // Waddis :gitarr: Ganska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 kan någon säga systemkraven eller säga någon sida.. Har sett trailern, verkar coolt :P lite sugen på att fixa de ;) // waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Det är självklart att den gör. Möjligtvis kan musen sitta löst ( ? ) Prova då att trycka in musladden lite mer :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.