ZeldaNaruto Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har hört att det går att göra tvillingar när det låter "pling pling pling pling, pling pling" typ. Vad skriver man för kod? typ twins100 eller nåt..?!? Tacksam för snabba svar! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Du gör bara en cheescake och låter den gravida mamman äta en bit sen när ungarna komer så blir det tvillingar.. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Du gör bara en cheescake och låter den gravida mamman äta en bit sen när ungarna komer så blir det tvillingar.. :kung: CHEESCAKE?!?! OK.. hur gör man det då? <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Måste typ ha fullt i matlagning sen kan man baka det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emme_95 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Har hört att det går att göra tvillingar när det låter "pling pling pling pling, pling pling" typ. Vad skriver man för kod? typ twins100 eller nåt..?!? Tacksam för snabba svar! :P svar: Duu kan också äta kakor när mman till ungarna blir hungrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Har hört att det går att göra tvillingar när det låter "pling pling pling pling, pling pling" typ. Vad skriver man för kod? typ twins100 eller nåt..?!? Tacksam för snabba svar! :P Jag fick tvillingar, jag gjorde typ inget specielt. Men det är rätt jobbigt att ha tvillingar. Det kostar mycket (ifall man inte använder fusk). Det är jobbigt för ekonomin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag fick också tvillingar utan anledning :P Lite jobbigt var det att ta hand om dem, men det gick för pappan gick i pension å mamman fick ledigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 (redigerat) Första gången jag fick tvillingar så fick jag det för att jag höll på att "exprimentera" lite med spelet(Hade precis fått det då-_-). Jag gjorde först så att paret som skulle få barn, som vanligt med "Försök skaffa barn". När jag hörde att det lyckades, så tog jag "myspys" direkt efter, och då blev det tvillingar... Jag är inte säker på att det alltid funkar, men ibland gör det det. Redigerat 5 November 2006 av Rockin' Puppy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandis Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 om man vill ha tvillingar så kan man baka en cheesecake som man kan baka om man har arbetsliv. och så låter man den gravida äta en bit av den. och då blir det tvillingar. de funkade för mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Har hört att det går att göra tvillingar när det låter "pling pling pling pling, pling pling" typ. Vad skriver man för kod? typ twins100 eller nåt..?!? Tacksam för snabba svar! :P Jag har inte heller gjort något speciellt för att få tvillingar. Men tro mej,DET ÄR JOBBIGT! Båda blir hungriga samtidigt,båda bajsar på sig samtidigt och somnar samtidigt. :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 http://www.fuska.se/spel/pc/the-sims-2_fusk-s9106.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The- Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 http://www.fuska.se/spel/pc/the-sims-2_fusk-s9106.html Man trycker upp fuskfönstret , när hon redan är med barn, sen skriver man in Forcetwins eller med z på slutet nått av det!! så får hon tvillingar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg