Brongatonga Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Pk71jIM6g_I Där har ni alltså De nya Gearen till TBC enjoy :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hehe snygga armors.. ;) jag har ju inte äns Tier 1.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ganska fula.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hehe snygga armors.. ;) jag har ju inte äns Tier 1.. :( Du kommer inte ens behöva och fixa det när BC kommer. Alltså dem gröna items på BC är typ bättre än epics på lv60. Så tänk på alla som slösat tid för Tier2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hehe snygga armors.. ;) jag har ju inte äns Tier 1.. :( Gröna items på lvl 70 kommer absolut inte vara bättre än tier 1,2,3 sätten Vissa lila lvl 70 items kommer att vara bättre än tier sätten men om man har tex full tier 3 så kommer man troligtvis klara sig alldelles utmärkt till level 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Har själv frågat GM om det är sant så sa dem. Ja dem flesta kommer vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hehe snygga armors.. ;) jag har ju inte äns Tier 1.. :( ja, o hur många har full tier3? alla lvl 70 greens slår tier 1, o de flesta tier 2. lvl 70 blues slår tier 3.. vänta bara tills ni ser statsen för Arena pvpseten. http://bcspy.bc.funpic.de/index.php?categoryid=33 där kan man se stats på pvp set.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Mm, det menar jag, inte att det slår allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 det ser ju lovande ut, men hur långt kommer det att gå med tiers tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 @ Kaktus-Killen: Oh my god! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Fuck heller att jag tänker byta ut min tier1-2 delar för gröna items...j*vla slyn Blizzard! >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Fuck heller att jag tänker byta ut min tier1-2 delar för gröna items...j*vla slyn Blizzard! >_> Då klarar du inte dig på instancerna vid lv 70 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg