Hoppa till innehåll

Tier4 Är Här !


Brongatonga

Rekommendera inlägg

*suck* ska ni raidare grina över gear eller?

"oj nej gröna saker slår mina epics!"

jaha? alltså blir det mycket lättare för er att få bättre grejjer <.< IN PÅ AH bara!

blues på 65 typ äger era epics, är inte det bra då? lättare att få.

 

herregud, dessutom, MMORPGer är skapade så här, ens grejjer bli alltid sämre med tiden, när nya saker släpps, finn er i det, ni har haft eran tid när ni ägit folk i BG, nu får ni liksom börja om.

 

Casuals har aldrig haft riktigt bra gear, visst, de har då inte raidat i "onödan" som in säger det. de har alltid haft någorlunda dåligt gear, så sluta gnäll, disenchanta era epics om ni inte hittar bättre greens (förresten, ni klarar er nog me tier 2 till 64-65..)

 

eller köp inte expansionen alls o fortsätt äga me era tiers, förutom att ni kommer bli gankade av lvl 61-70s.

 

Det är just det jag stör mig på, vem som helst kan gå in på ah att köpa bättre grejer än vad jag lagt +30 dgar playet på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

jaha.. synd. fortfarande så mmorpger är uppbyggda.

raida i 30 dygn o få tier 4 o börja äga igen.

 

EDIT: nej sant ja raidar inte, istället har ja lagt ner 5 veckor på pvp, 3-4+ timmar om dagen. vet ni varför ja gör det.. för att få pvp gear, mitt förra gear sög så ja får en bra boost inför TBC, och nej ja bryr mig inte att ja slutligen får ge bort delarna för andra lvl 61+ delar, spelet funkar så helt enkelt.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har nästan full tier 2 och lite aq40/mc gear, jag tycker det är lite surt att man inte kan ha sina saker till 70 och sen byta ut, men det blir också kul att göra de klassiska 5 man instancer för sitt gear igen, inte gjort det på ett halv år typ, och kom ihåg att du får 2 nexus för allt ditt tier 1/2/3 du bytter ut sen så det ger dig bra encahnts till ditt nya gear..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså Warrior settet är så s***g! Men jag undrar varför Blizzard gör på sina nya tiershoulder typ något glöd eller ljus.

 

Och varför dem satte Paladinsetten på en Orc?

Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillade inte Hunters, men warriors hjälm var snyggast, warlocks tier 4 var coolast men annars var dom andra ganska fula... det är min åsikt, och Kactus-Killen:

1. lägg lite mer tit på din stavning

2. vi vill inte förstöra våra epics för att det är mycket mer uthålligt än green items, ett grönt items går sönder på ca 3 misslyckade raidingar (säger vi) medans epic kanske går sönder på 15+ så epic är bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillade inte Hunters, men warriors hjälm var snyggast, warlocks tier 4 var coolast men annars var dom andra ganska fula... det är min åsikt, och Kactus-Killen:

1. lägg lite mer tit på din stavning

2. vi vill inte förstöra våra epics för att det är mycket mer uthålligt än green items, ett grönt items går sönder på ca 3 misslyckade raidingar (säger vi) medans epic kanske går sönder på 15+ så epic är bättre

 

Epics har bättre durability men håller absolut inte i 15 raids.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
×
  • Skapa ny...