Hoppa till innehåll

Tier4 Är Här !


Brongatonga

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Fuck heller att jag tänker byta ut min tier1-2 delar för gröna items...j*vla slyn Blizzard! >_>

 

lugn innan ja går o pantar dig..

kolla xp man behöver för 60 till 61 är 412000, iaf från betat.

räknar man lite hamnar man på xp från 1-60 = 60-70 (ungefär)

så på tiden du levlar hinner du säkert skaffa nya grejjer.. innan 70.

visst, raidare får lite skit för att deras grejjer blir dåliga, men så vare ju för tier1 också när tier 2 kom. och senare tier 3.

men jag tycker inte att Blizzard ska göra så att über gearade lvl 60s skulle kunna vara nästan lika bra på lvl 70.. då kunde de lika gärna låta gränsen på lvl stanna på 60 o slänga in ännu ett tier .. tier 3 me typ +5 stats på varje..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta´t lungt allesammans xD

 

t3 kommer vara som dungeon set 1

mao, man uppdaterar det till t4 med quests, en bit i taget!

 

Finns inget sånt system för tier 3/4, Blizz har berättat att man får tier 4 med saker från bossarna i de nya 70 instancerna (eller lägre instances på Hard mode) som man växlar in för en bit av sitt set.

Kommer för övrigt att finnas en version av varje tier 4 för alla talent builds, tex ett tank set, ett fury set och ett arms set för warriors. :0)

Och ja, kan hålla med om att det är lite trisst att slänga sina epics för blå/grön skit.

Här finns ett par bilder på loot i Hellfire Citadel (Blood Furnace), en instance i Outlands som är riktad mot lvl 61-63 (dock körd på Hardmode på dessa bilder).

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

*suck* ska ni raidare grina över gear eller?

"oj nej gröna saker slår mina epics!"

jaha? alltså blir det mycket lättare för er att få bättre grejjer <.< IN PÅ AH bara!

blues på 65 typ äger era epics, är inte det bra då? lättare att få.

 

herregud, dessutom, MMORPGer är skapade så här, ens grejjer bli alltid sämre med tiden, när nya saker släpps, finn er i det, ni har haft eran tid när ni ägit folk i BG, nu får ni liksom börja om.

 

Casuals har aldrig haft riktigt bra gear, visst, de har då inte raidat i "onödan" som in säger det. de har alltid haft någorlunda dåligt gear, så sluta gnäll, disenchanta era epics om ni inte hittar bättre greens (förresten, ni klarar er nog me tier 2 till 64-65..)

 

eller köp inte expansionen alls o fortsätt äga me era tiers, förutom att ni kommer bli gankade av lvl 61-70s.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck* ska ni raidare grina över gear eller?

"oj nej gröna saker slår mina epics!"

jaha? alltså blir det mycket lättare för er att få bättre grejjer <.< IN PÅ AH bara!

blues på 65 typ äger era epics, är inte det bra då? lättare att få.

 

herregud, dessutom, MMORPGer är skapade så här, ens grejjer bli alltid sämre med tiden, när nya saker släpps, finn er i det, ni har haft eran tid när ni ägit folk i BG, nu får ni liksom börja om.

 

Casuals har aldrig haft riktigt bra gear, visst, de har då inte raidat i "onödan" som in säger det. de har alltid haft någorlunda dåligt gear, så sluta gnäll, disenchanta era epics om ni inte hittar bättre greens (förresten, ni klarar er nog me tier 2 till 64-65..)

 

eller köp inte expansionen alls o fortsätt äga me era tiers, förutom att ni kommer bli gankade av lvl 61-70s.

 

det märks att du inte raidar =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...