Hoppa till innehåll

Fel Grafikkort!?!?

killer

Rekommendera inlägg

Jag kan inte spela BF2 special forces. När jag startar kommer det upp följande error-meddelande:

Error!

mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!)

Kan det vara så att jag har fel grafikkort? Jag har "RADEON X850 XT" ...

HJÄLP!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Jag kan inte spela BF2 special forces. När jag startar kommer det upp följande error-meddelande:

Error!

mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!)

Kan det  vara så att jag har fel grafikkort? Jag har "RADEON X850 XT" ...

HJÄLP!! :angry:

Vet inte direkt mycket av BF2 special forces men iaf... Om det föjde med i en skiva... Prova bläddra upp bf2/shaders/linghting.fx på din CD skiva och lägg den där?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon fil från BF2SF har försvunnit. Pröva och hitta en genom att googla eller så ominstallerar du. Kan också vara så att grafikkortsdrivrutinerna har något fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...