killer Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag kan inte spela BF2 special forces. När jag startar kommer det upp följande error-meddelande: Error! mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!) Kan det vara så att jag har fel grafikkort? Jag har "RADEON X850 XT" ... HJÄLP!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag kan inte spela BF2 special forces. När jag startar kommer det upp följande error-meddelande: Error! mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/GP. (really!) Kan det vara så att jag har fel grafikkort? Jag har "RADEON X850 XT" ... HJÄLP!! :angry: Vet inte direkt mycket av BF2 special forces men iaf... Om det föjde med i en skiva... Prova bläddra upp bf2/shaders/linghting.fx på din CD skiva och lägg den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Någon fil från BF2SF har försvunnit. Pröva och hitta en genom att googla eller så ominstallerar du. Kan också vara så att grafikkortsdrivrutinerna har något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.