KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) jag har en tendens att få virus på min dator så jag undrar om det finns några bra anti virus program till ett skapligt pris.... [edit] säg inte NOD 32 :P Redigerat 21 Oktober 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag rekomenderar F-Secure om du inte vill ha Nod32 som är extremt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jag rekomenderar F-Secure om du inte vill ha Nod32 som är extremt bra. Jahå NOD32... mm ska tänka på saken ^^ men jag har fått virusen WIN32 och trojan horse.backdoor generic3 heter den typ hehe kan NOD32 ta bort det så kanske jag ska hmm tacka dom som gjorde det.. :P Men först ska jag se om min bror som kommer hem på söndag från FBU och kolla om han kan få bort virusen han är väldigt bra på sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 NOD32 drar inte mycket ramminne och segar inte ner datorn tillskillnad från andra antivirus program. Den är enkel och effektiv! Jag har haft NOD32 och den tar bort dem flesta virusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 avg tror jag det finns ett som heter och är rätt bra. f-secure är däremot inget att rekomendera då det är segt, drar mycket ramminne och skyddar väldigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 AVG Free och AD-Aware är bra virusprogram som är säkra, gratis och tar lite minne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ladda ner AVG Free Control Center jag får inte virus när jag använder det. (O.B.S du har t.ex. modem kan det bli jobbigt den uppdaterar ofta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 NOD32 är helt enkelt bäst på marknad , :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 ladda ner AVG Free Control Center jag får inte virus när jag använder det. (O.B.S du har t.ex. modem kan det bli jobbigt den uppdaterar ofta). Att ha AVG Free är för tillfälligt ungefär om man tänker skaffa ett riktigt. Ja det funkar bra, men inte som dem andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 NOD32 tycker jag den skyddar bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 NOD32 tycker jag den skyddar bäst Varför är just Nod32 bäst. Men jag undrar, är den gratis? Jag var inne på sidan, verkade inte som om den vore gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 ladda ner AVG Free Control Center jag får inte virus när jag använder det. (O.B.S du har t.ex. modem kan det bli jobbigt den uppdaterar ofta). Jag har haft AVG free i över ett år nu och har inte haft en enda dator-krash eller virus på datorn någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.