kerschi2 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 tja, har sätt att eudemons trådar börjar komma fram, jag har lirat spelet i 1 månad drygt, och e lvl 77, tänkte bara att säga att ni som tänker börja lira kan börja i new york, det e finns mkt highlevels som hjälper och e shjysta, och sjävlklart finns det mkt svenskar. vill ni lira med mig kan ni väl adda/ skicka mail till, [email protected] annars heter jag min gubbe kerschi. /// Kerschi2 Citera
Trendywinds Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Skrivet 29 Oktober 2006 fast det finns väldigt många highlevels som inte är lika "snälla" som typ håller på och pkar en hela tiden :o Citera
Dream Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Som jag B) ÄLSAKR PK nOObs! Men äligt talat är det nästan inga schyssta i eudom Citera
Trendywinds Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 hahaha, villken lvl är du på? Citera
Gäst Yantra Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 lol jag e typ lvl 20 men har typ lagt av :P Citera
Trendywinds Skrivet 3 November 2006 Rapport Skrivet 3 November 2006 (redigerat) haha okej, ja är på lvl76 Redigerat 5 November 2006 av Ramar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.