Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag tycker att det borde finnas en grej där man får typ 100 poäng när man fyller år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 då kanske vissa fejkar sin födelsedag för att dom vill ha poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nej, när man verkligen fyller som i profilen. Men då är det bara att ändra profil varje dag. Så det är en dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ojdah kom inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Om alla hade varit ärliga hade det varit en bra ide tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Alla är inte ärliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nej.Men jag tycker alla ska vara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Alla är galna efter poäng. Som jag! :P SMS:ar inför poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag med.Men jag vill inte ljuga om när ajg fyller år.Men om man gjorde så som poja sa så kunde admin kolla att man bara får 100p varje år! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag var inte ärlig när det kom det där med att man fick 500 när man regade sig den där perioden runt augusti-november... jag reggade mig 2 ggr extra och gav de 500 p till min andvändare... jag ångrar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Nej, när man verkligen fyller som i profilen. Men då är det bara att ändra profil varje dag. Så det är en dålig idé. Men admin kanske kan fixa så att man inte kan ändra det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Men, slår man fel första gången, såå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.