Girafariglove Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Här e mitt tilltänkta team på LG andra omgången o undrar om det e något att ha elr om jag ska göra något nytt? Schyter-Swords dance, Wing attack, Silver wind, Slash/Aerial ace--Item: Leftovers Zangoose-Swords dance, Shadow ball, Brick break, Return--Item: Leftovers Sneasel-Ice beam, Surf, Faint attack, Screech--Item: Leftovers Salamence-Dragonclaw, Flamethrower, Aerial ace, Protect--Item: Leftovers Kabutops-Slash, Mega drain, Metal sound, Ice beam/Mudshot--Item: Leftovers Tyranitar-Earthquake, Crunch, Surf :evil: , Thunderbolt/Rockslide--Item: Amulet coin Vad ska jag ändra? Redigerat 25 Oktober 2006 av Girafariglove
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 ska du byta Scyther Fram å tebaka så det blir en Scizor.... :kung:
Girafariglove Skrivet 24 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Oktober 2006 Umbreon_Moon: Kanske ruby king: Än så länge är min Scyther lv. 20, Sneasel lv. 31, Larvitar lv. 23, Bagon lv. 5 (nykläckt), Kabuto lv. 22(tjej), Zangoose lv. 20. Kan Kabuto lära sig någon bra attack via breeding? Tänkte byta någon till Latias-Psychic, Dragon claw, Calm mind, Recover/Thunderbolt men vem? O borde jag göra det?
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 Isåfall ska du byta Kabuto, du har en bättre Rock, Tyranitar....
Girafariglove Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 Ok. Bort me Kabuto. Minns tyvärr inte natures.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 Idéen med Sneasel gillar jag :D .Men Zangoose ska du nog strunta i och träna en Baltoy.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 nää, hon har ju redan en Rock-Tyranitar...
Girafariglove Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 O så gillar jag inte Claydoll.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 nää, hon har ju redan en Rock-Tyranitar... Men Claydol är ju Ground/Psychic.Girafariglove:Men då får du börja det.
agiyr Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 Lägg till en crawdant med bodyslam,3 av dina är svaga mot fight och sedan ska du ha latias mos får ut alla!
Girafariglove Skrivet 25 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Det där me Crawdaut kan bli svårt. Har startat om Emerald så det enda jag har att tillgå e Pokemon box o e inte säker på att jag har Crawdaund/Corpchish där. O vad menar du mer? För stod inte riktigt vad du skrev. Har även Jirachi, fåglarna, Mewtwo, Groudon(lv. 45, lv. 70), Kyogre, Lugia, Ho-oh, Entei o regisarna. Jag kan sätta in Swiftry men e som sagt osäker på Crawaunt måste kolla det. Har även mina funderingar på Qwilfish-Sludge bomb, Swords dance, Revenge, Surf. Redigerat 25 Oktober 2006 av Girafariglove
Rekommendera inlägg