Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Vad kan man ggöra efter man klarat E4? Finns det typ nått uppdrag eller nått? Orka fånga alla pkmn! xD EDIT: Jag har Fire Red. Men tu kan träna Pokemon :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) Ev-träna de och bygg ut team :) Redigerat 25 Oktober 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 det gör jag, ska försöka bygga det ultimata laget :D Det är riktigt kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Japp,men jobbigt ibland. Vad är din bästa pokemon "för level"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Japp,men jobbigt ibland. Vad är din bästa pokemon "för level"? Jag har Emerald och undrar jag har klarat E-4 men jag kan endå inte utmana GYM-ledarna varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg