Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Jag har en sida om legacy of kain spelet och undrar om ni kunde kolla på den och kolla om den blir bra är inte färdig då men ni kan väll kolla ändå och säga vad jag kan lägga till mer på sidan. Adressen är http://groups.msn.com/Razielssite Citera
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 annars kan man kolla i din Profil! Citera
Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Jag har skrivit adressen ditt på min profil. Jag blir mycket glad om ni kollar på min sida :D Citera
Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Blir mycket glad :D Citera
Gäst Xray Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Hur gör man en sånn där Msn Sida...? Citera
Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Februari 2004 Det är engelkt. Bara bli medlem på msn sen längst ner på sidan åt vänster så ska det stå skapa en egen grupp så klickar du där sen skapa en grupp nu och så tror jag att det var att man ska skriva i namnet på gruppen efter åt. Citera
Laithean Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2004 Så det är ganska lätt att göra en sida. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.