WASD Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 under där länken står finns det ett fält med olika länkar (från början ärdet hotmail m.m.) & jag har så många sidor som jag vill ha där så jag undrar hur man får det att bli 2 rader? om ingen förstår kan jag ta ett screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag vet inte om det går... Vilken version av Firefox har du? Hur som helst kan du ju skapa mappar, där du kan klumpa ihop lite länkar... Har du verkoigen så många länkar att du måste komma åt dem alla med ett klick? Räcker det inte med vanliga bokmärken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 1.5.0.7 heter min version ^_^ & ja, jag vill gärna ha en till rad med bokmärken om man går in på Bokmärken tar det 4 sekunder att scrolla längst ner om man håller på "ner-pilen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Hehe okej, inte hört talas om mappar? :P Funkar inte det lika bra då? (: Kan ju tipsa om att version 2 av Firefox har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.