Girafariglove Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Detta har ni kanske redan sett men eller redan vetat om men. Kolla in länken... http://www.pokemonsverige.org/web/index.ph...=265&Itemid=265 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 :cry: de får man akta sig för när man får D/P fast det här var i fel forum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 oops,ska kolla när jag får d/p,de kanske rättar felen innan engelska spelen kommer ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Väldigt dåligt tycker jag! Dom borde ha kollat det innan dom lät alla köpa den. ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja,men man vet ju nu om bugarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja tycker också att de va rätt dåligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Ja,men man vet ju nu om bugarna.. Ja, men för sent efter som dom redan börjat sälja dom, så tycker det ändå är dåligt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 asså, man borde gå igenom spelen innan, så man hittar buggarna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 jag håller med um Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 asså, man borde gå igenom spelen innan, så man hittar buggarna!! Aa, precis som jag sa lite längre upp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det var nog den största missen i pokemons historia!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 qverdriv...den största var nog kloiningen i G/S ©. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg