Pelleelle Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 ...jag tror nog att jag inte vill ha D/P... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Bara för buggarna eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag ska skaffa Diamond, fast det är buggar i det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag ska också skaffa diamond,eller pearl.jag är inte säker än. och så är det frågan om pengar också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag tänker köpa Pearl för där finns inte Mightyena och jag har en Shiny sådan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag diamond,och min bror pearl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 qverdriv...den största var nog kloiningen i G/S ©. Nej, buggarna är nog större, men man kan ju också klona på Emerald men det kan fördärva spelet ;/ (Men det händer på dom gamla med) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) Bara för buggarna eller? Ja, särskilt efter att missingno. fusket raderade min användare på min pokemon röd. Jag är försiktig med fusk och buggar nu. Redigerat 29 Oktober 2006 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Jag trode Missingo pajade spelet :huh: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det har den inte gjort på mitt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jag har gjort Missingno fusket typ 100 ggr, och det har inte sabbat mitt spel!! jag har till och med fångat den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 VA e de för attacker missingo har och hur fångar man den?? :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg