Pelleelle Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag trode Missingo pajade spelet :huh: . Jag hade fångat missingno, sparade och stängde av. Men när jag skulle spela igen så kunde jag bara välja mellan "new game" och "options". Sparningen hade försvunnit. Synd, för jag förlorade mina 8 mewtwo på lv. 134. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag trode Missingo pajade spelet :huh: . Oj,oj,oj!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Och nu:Back to Topic. Det var väldigt dåligt med buggarna :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Verkligen. Det var därför jag tyckte att ni borde känna till dem. Men jag ska nog ändå köpa ett av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag tänker oxså köpa det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag med.Dom vet nog det så det kommer nog inte inträffa på amrekanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 när kommer de amerikanska verisonerna ut? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Höst nästa år hörde jag. I Sverige alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blast Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 va dåligt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg