Hoppa till innehåll

Burning Crusade.


Findus

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Kaktus-Killen

asså vet du hur korkat de där låter igentligen? slutar spela för att spelet blir för bra.. borde vara tvärt om -.-

 

jo jag vet vad du menar, men jag håller inte med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Det är ju bara bra att dom uppdaterar, men vad menar du med "för mycket uppgraderat" ??

 

~QuikSilver

 

sluta spela pga för omtyckt .. ?? låter lite konstigt men ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag t.ex spyr av tanken att de har gjort en flying-mount bara.. dom kan ju attackera i luften, så den första som blir 70 kan ju äga allt och alla i outlands, är det kul NEJ!

 

Draken (flying-mount) kommer ju kosta 4000g så jag tror guld-farmarna kommer få rätt mycket cash.. lol.

 

Nu när de skapar Outland så kommer det kanske bli lite för mycket i outland, det jag menar är att azeroth kommer inte bli så uppdaterat som outland för självklart så kommer outland ha en hel j*vla massa av buggar när BC släpps. Därför kommer Azeroth (även om raserna startar där) bli jävligt tomt och o-uppdaterat.

 

etc etc etc etc etc etc etc etc....

 

Jag säger bara 1 grej till Blizzard... "FU!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag t.ex spyr av tanken att de har gjort en flying-mount bara.. dom kan ju attackera i luften, så den första som blir 70 kan ju äga allt och alla i outlands, är det kul NEJ!

 

Draken (flying-mount) kommer ju kosta 4000g så jag tror guld-farmarna kommer få rätt mycket cash.. lol.

 

Nu när de skapar Outland så kommer det kanske bli lite för mycket i outland, det jag menar är att azeroth kommer inte bli så uppdaterat som outland för självklart så kommer outland ha en hel j*vla massa av buggar när BC släpps. Därför kommer Azeroth (även om raserna startar där) bli jävligt tomt och o-uppdaterat.

 

etc etc etc etc etc etc etc etc....

 

Jag säger bara 1 grej till Blizzard... "FU!"

 

Hur vet du det? Du spelar väl inte ens wow? Självklart ska det vara dyrt och fixa en flyingmount. Man ska förtjäna den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej faktist inte, men du har en poeng där.

fast det är ca 4 miljoner i världen som spelar WoW och bara (lol BARA) ca 1 miljon som spelar Cs totalt (jag kör båda) och "no offence" men jag tror WoW spelare är tillräkligt "nördiga" för att ÄLSKA Bc, och varför skulle dom inte det?

 

om moderatorerna ser detta: plz je mig inte en varning för att det är bara vad jag tycker och lägg märke till att jag sa att jag kör WoW oxå det betyder allt jag sa menas mig oxå.

 

Jag kör wow men inte Cs jag kör Medal of Honor allied Assault

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...