Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ne, därför det här handlar om varför Wow alltid blir uppdaterad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ne, därför det här handlar om varför Wow alltid blir uppdaterad. Därför pratar vi om buggar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Wow blir ju uppdaterad och oftast så försvinner några buggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det är ju bara bra att dom uppdaterar, men vad menar du med "för mycket uppgraderat" ?? ~QuikSilver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det är ju bara bra att dom uppdaterar, men vad menar du med "för mycket uppgraderat" ?? ~QuikSilver Har skrivit det , men om du har missat så be my guest: det blir över omtyckt/tråkigt ,folk slutar spela. mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 asså vet du hur korkat de där låter igentligen? slutar spela för att spelet blir för bra.. borde vara tvärt om -.- jo jag vet vad du menar, men jag håller inte med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det är ju bara bra att dom uppdaterar, men vad menar du med "för mycket uppgraderat" ?? ~QuikSilver sluta spela pga för omtyckt .. ?? låter lite konstigt men ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag t.ex spyr av tanken att de har gjort en flying-mount bara.. dom kan ju attackera i luften, så den första som blir 70 kan ju äga allt och alla i outlands, är det kul NEJ! Draken (flying-mount) kommer ju kosta 4000g så jag tror guld-farmarna kommer få rätt mycket cash.. lol. Nu när de skapar Outland så kommer det kanske bli lite för mycket i outland, det jag menar är att azeroth kommer inte bli så uppdaterat som outland för självklart så kommer outland ha en hel j*vla massa av buggar när BC släpps. Därför kommer Azeroth (även om raserna startar där) bli jävligt tomt och o-uppdaterat. etc etc etc etc etc etc etc etc.... Jag säger bara 1 grej till Blizzard... "FU!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jag t.ex spyr av tanken att de har gjort en flying-mount bara.. dom kan ju attackera i luften, så den första som blir 70 kan ju äga allt och alla i outlands, är det kul NEJ! Draken (flying-mount) kommer ju kosta 4000g så jag tror guld-farmarna kommer få rätt mycket cash.. lol. Nu när de skapar Outland så kommer det kanske bli lite för mycket i outland, det jag menar är att azeroth kommer inte bli så uppdaterat som outland för självklart så kommer outland ha en hel j*vla massa av buggar när BC släpps. Därför kommer Azeroth (även om raserna startar där) bli jävligt tomt och o-uppdaterat. etc etc etc etc etc etc etc etc.... Jag säger bara 1 grej till Blizzard... "FU!" Hur vet du det? Du spelar väl inte ens wow? Självklart ska det vara dyrt och fixa en flyingmount. Man ska förtjäna den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 JOJO!!! Jag spelar ju inte... jag har bara ett konto med 3 60s som alla tror jag ljuger om bara för att jag inte pmar min srv och namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 nej faktist inte, men du har en poeng där. fast det är ca 4 miljoner i världen som spelar WoW och bara (lol BARA) ca 1 miljon som spelar Cs totalt (jag kör båda) och "no offence" men jag tror WoW spelare är tillräkligt "nördiga" för att ÄLSKA Bc, och varför skulle dom inte det? om moderatorerna ser detta: plz je mig inte en varning för att det är bara vad jag tycker och lägg märke till att jag sa att jag kör WoW oxå det betyder allt jag sa menas mig oxå. Jag kör wow men inte Cs jag kör Medal of Honor allied Assault Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg