Gäst Youx Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 asså om man köper wow i 60dagar... och sen råkar åka på semster då förlorar man ju jätte mycke pengar kan man typ pousa sina dager eller nåt?
Hunted Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 jag tror det genom att gå in på att ändra sin user info och sedan tror jag att det finns en knapp som det står close paying for now eller något om det finns en sådan knapp (det är bara vad jag tror) så kommer det möjligen pausa ditt betalande tills du säger annat, eller så kan den oxå ta bort tex timecard dom du nyss har köpt. Det finns även en knapp som säger delete user eller något, då stoppar du betalningen. dock är nackdelen att dun WoW user inte finns längre sorry för koskade svar men jag tror bara det är så och är för lat för tillfället att kolla allt, (något måste du ju göra själv =D)
Gäst Youx Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 men jag har inte det! funderar på att köpa... men vill inte köpa för att det kostar så j**** mycke.. så jag vill veta om man kunde pousa spel tiden
Gäst DonKeN Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 Går inte och pausa, Blizzard skulle förlora på det rejält!
Xynthiar Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 ja, då kan man ju aktivera den när man ska spela och inaktivera det när man spelat klart!!
Gäst Youx Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Skrivet 26 Oktober 2006 Okej... då kommer jag ej skaffa wow.. blir för dyrt.. man kan ju inte sitta vid datorn varenda dag å ibland ska man bort å ibland ska man till kompisar..
Backstab Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Skrivet 30 Oktober 2006 det går inte att pausa men om du inte skriver in coden så börjar det inte gälla
Rekommendera inlägg